Mijn vader nam het vaccin van Pfizer - pfizer

pfizer

Mijn vader nam het vaccin van Pfizer

Mijn vader nam het vaccin van Pfizer. Kort daarna had hij eerst pijn en daarna gevoelloosheid aan zijn arm waar de vaccinatie gezet was. In de weken daarna een longembolie en een longinfarct. Binnen enkele weken na het vaccin bleek dat er een snelgroeiende vorm van K door zijn lichaam zat. Ik heb melding gemaakt bij het Lareb die zeiden zonder onderzoek dat er geen verband was tussen mijn vaders ziektes en het vaccin. Wel zijn alle problemen de dag na het vaccin begonnen. Eigenlijk dezelfde dag al met een ontzettend pijnlijke arm, de dokter zei zat dat kon komen doordat er in een spier was geprikt. Ik hoop op een dag dat Pfizer zijn verantwoordelijkheid neemt. Om ons heen zijn 6 mensen na de vaccinatie overleden aan turbo K, emboliën, en hartfalen, toeval?

Geschreven door Joanne Ross op 30 mei 2024

Wij gebruiken cookies om de website goed te laten werken en je ervaring te verbeteren. meer informatie

Toestaan